Aktualności Porady

Dołączanie do zespołu klasowego na MicrosoftTeams

Microsoft Teams to centrum pracy zespołowej w usłudze Office 365, które integruje ludzi, treści i narzędzia, zwiększając zaangażowanie i efektywność. Aplikacja Teams łączy wszystko w udostępnionym obszarze roboczym, umożliwiając pracę z dowolnego miejsca oraz ułatwiając zespołowi czatowanie, współpracę nad plikami i pracę z ulubionymi aplikacjami.

Zacznij korzystać z aplikacji Teams już dziś!

Jeżeli posiadasz szkolne konto Microsoft Office 365, to nic trudnego. Poniżej przedstawiam kolejne kroki w celu dołączenia do właściwego zespołu klasowego.

Wejdź na stronę https://office.com i zaloguj się podając swój email Office 365 i hasło do niego:

1. Po zalogowaniu powinieneś zobaczyć taki pulpit z aplikacjami Microsoft. Kliknij ikonę Teams:

W nowej zakładce otworzy się aplikacja Teams online. Pamiętaj, że zawsze można też pobrać dedykowaną aplikację na Windows, iOS lub Android w bezpłatnej wersji pod tym adresem: https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app

2. Po uruchomieniu się aplikacji klikamy przycisk dołączania do zespołu:

 

3. Następnie wpisujemy w tym miejscu kod dołączenia do zespołu, który zostanie przesłany przez nauczyciela
w zadaniu domowym lub w wiadomości do rodziców:

 

4. Po dołączeniu, powinien być widoczny pulpit zespołu:

Możesz poinformować nas o dołączeniu do zespołu wpisując powitanie w konwersacji! Pamiętaj jednak, że nie jesteś anonimowy i trzymaj się zasad Netykiety (nie spamuj, pisz tylko istotne informacje, NIE KRZYCZ…). 

Dziękuję za uwagę.
Bartłomiej Biedroń