Microsoft Teams to centrum pracy zespołowej w usłudze Office 365, które integruje ludzi, treści i narzędzia, zwiększając zaangażowanie i efektywność. Aplikacja Teams łączy wszystko w udostępnionym obszarze roboczym, umożliwiając pracę z dowolnego miejsca oraz ułatwiając zespołowi czatowanie, współpracę nad plikami i pracę z ulubionymi aplikacjami.
Zacznij korzystać z aplikacji Teams już dziś!
Jeżeli posiadasz szkolne konto Microsoft Office 365, to nic trudnego. Poniżej przedstawiam kolejne kroki w celu dołączenia do właściwego zespołu klasowego.
Wejdź na stronę https://office.com i zaloguj się podając swój email Office 365 i hasło do niego:
1. Po zalogowaniu powinieneś zobaczyć taki pulpit z aplikacjami Microsoft. Kliknij ikonę Teams:
W nowej zakładce otworzy się aplikacja Teams online. Pamiętaj, że zawsze można też pobrać dedykowaną aplikację na Windows, iOS lub Android w bezpłatnej wersji pod tym adresem: https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app
2. Po uruchomieniu się aplikacji klikamy przycisk dołączania do zespołu:
3. Następnie wpisujemy w tym miejscu kod dołączenia do zespołu, który zostanie przesłany przez nauczyciela
w zadaniu domowym lub w wiadomości do rodziców:
4. Po dołączeniu, powinien być widoczny pulpit zespołu:
Możesz poinformować nas o dołączeniu do zespołu wpisując powitanie w konwersacji! Pamiętaj jednak, że nie jesteś anonimowy i trzymaj się zasad Netykiety (nie spamuj, pisz tylko istotne informacje, NIE KRZYCZ…).
Dziękuję za uwagę.
Bartłomiej Biedroń